Zoeken in deze blog

maandag 19 januari 2015

Slingers

Het is al lang niet meer zo dat er alleen maar slingers of vlaggetjes hangen bij feestjes en partijen! Slingers zijn in en kunnen altijd en overal.
Op Instagram en Pinterest zie je slingers van vilt, stof of papier. Uit de printer, gehaakt, van ijzer, rietjes of van hout!

De slingers die ik gemaakt heb zijn van jute en heb ik gekocht bij, jawel, de Action! Op de achterkant zit papier, je koopt het ook als een blok 'jutepapier'.


Nu heb ik ook van de Action een mal van een vlaggetje, die heb ik gebruikt om over te trekken.

Wat heb je nog meer nodig?
* blok jutepapier
* mal ( hoeft niet) je kunt ook driehoeken of rechthoeken uitknippen.
* potlood
* schaar
* touw en naald
* stift of verf


Draai de jute om en trek de mal over. De ruimte die je over houdt kun je gebruiken voor een ander formaat van je vlaggetjes.


De rest wijst zich vanzelf, na het knippen heb je 4 formaat vlaggetjes.


Heb je alles liever in hetzelfde formaat dat kan natuurlijk net zo goed!


Met naald en draad rijg je ze aan elkaar en je hebt een prachtige slinger!



Ik ben benieuwd wat jij erop zou schrijven!

8 opmerkingen:

  1. Hey, leuk hoor! Mijn tekst is: THE TIME IS NOW! Succes met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden! Weet nu inderdaad wat ik met het jute kan doen! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Yvonne, snel en simpel met een erg leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Er creatief en het ziet er super leuk uit!
    Bedankt voor de inspiratie!
    Gr, Nikki
    www.BolletjesKleed.nl

    BeantwoordenVerwijderen