Zoeken in deze blog

woensdag 22 oktober 2014

Kleurenvoorvolwassenen

Kleuren voor volwassenen? Ja je leest het goed! De laatste tijd zie je steeds meer kleurboeken voor volwassenen liggen. En ik vind het heerlijk om te doen!! Even je hoofd leegmaken tijdens het kleuren en voor je 't weet ben je een uur verder!


Het begon allemaal met deze kleurplaat. Katrein Kunst hield een wedstrijd en de winnaar kreeg een echte kleurboekvoorvolwassenen. Helaas voor mij geen prijs, wel 10% korting op het kleurboek!

 
En daar ging ik!



Ik ontdekte dat de Action ook prachtige kleurboeken verkocht voor 0,99!!
Die kon ik niet laten liggen!


Ik plaatste er wat op IG en werd 'ontdekt' door @stabilofrance. Zij hebben 2 kleurplaten van mij gerepost!! 
Nou ja!! Vroeger nooit wat gewonnen....



Succes met kleuren!!

2 opmerkingen:

  1. Mooi die kleuren! En ik kan me helemaal voorstellen dat je jezelf daarin even helemaal kan verliezen!

    BeantwoordenVerwijderen