Zoeken in deze blog

zondag 1 juni 2014

Instaswap summeredition

Instaswap 2014 summeredition....

Wat was het leuk en spannend om hier aan mee te doen. Net een soort pakjesavond....
Je krijgt een IG naam van Lynda  en daar koop/maak je iets voor. En zo is er dus iemand die dat ook voor jou doet! 

Ik mocht aan de slag voor @elveravanschaik.




Voor mij nog onbekend, dus eerst eens kijken bij al haar prachtige foto's op IG.
Wat mij bij bleef was; het IJsselmeer, Parijs, zwart/wit,  twee zonen , groen en styling/interieur. 
Hiermee ben ik aan de slag gegaan.


Zelf mocht ik ook post ontvangen van @sarahdkhf


De verpakking zag er al zo mooi uit!
Daar word je al blij van! 

Ze heeft goed op mijn IG gekeken en me verwend met mooie diy's!

En zo heeft Elvera een supergave swap voor Sarah gemaakt. Te zien op hun IG.

Voor meer info zie ook www.instaswap.nl
En voor @lyndahome; ontzettend bedankt voor de organisatie.
De volgende keer ben ik weer van de partij!

1 opmerking:

  1. Hallo Janet! Wat een mooie post heb je gemaakt over de instaswap en wat leuk om te zien hoe je voorbereidingen waren. Echt grappig om te lezen dat je eerst mijn IG feed hebt bekeken... dat deed ik ook en haalde daar inderdaad ook een paar opvallende dingen uit waar ik mee aan de slag ging ;-) Je hebt er echt een persoonlijk pakketje van gemaakt en daar werd ik echt heel blij van! Leuk ook dat we beide "mannen-gezinnen" hebben... we hebben 2 zonen... alleen is het "verboden" om foto's van de #puber oudste op mijn IG te plaatsen ;-) Nogmaals ontzettend bedankt daar aan de andere kant van het Ijsselmeer... (ik kom er wel eens... mijn schoonmoeder woont daar vlakbij!) voor je prachtige swap... ik geniet er echt van en las al dat jij dat ook weer doet van de aan jouw gestuurde swap! Zo fijn deze aktie... lieve groetjes, Elvera

    BeantwoordenVerwijderen