Zoeken in deze blog

maandag 21 april 2014

Elkeweekeenkaartje

Kaartje nr . 15,16 en 17 zijn al de deur uit, maar ik had ze nog niet op mijn blog gezet.
Kaartje 15 was voor een jarige jet, gemaakt van washitape. 


Ik heb ze gekocht bij de Hema. Het zijn mooie felle kleuren en lekker breed. Bij het gele cadeautje heb ik 2 naast elkaar geplakt. Met een zwarte fijnliner teken je een strik en je hebt een leuk cadeautje op de kaart.

Kaartje 16 heb ik gestempeld met een zelf gemaakte stempel, gemaakt van een gum. 
Je snijdt een vormpje uit de gum, plakt het op een kurk en voilà, je stempel is klaar. ( zie eerder blog) 


Erg leuk om te doen, makkelijk en het geeft een vrolijk resultaat.



Kaartje 17 is gemaakt voor een collega, zij gaat vrijdag trouwen. Bij de Action vond ik de stickers en een leuke mini trouwjurk. De roze kaart met hartjes is van @studiostationary.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten