Zoeken in deze blog

maandag 24 februari 2014

Animal cross stitch cards

Op facebook heeft 101woonideeën een leuk idee geplaatst van Mr Printable. Zes leuke dieren figuren die je een mooi jasje kunt geven door ze te borduren.


Op internet zoek je Mr Printable op en kun je deze figuren printen.
Zoals je ziet staan de stippen er al op. Ideaal ook voor kinderen. Het lijkt me erg leuk om het met de kinderen in mijn groep te maken.
Maar eerst zelf even uit proberen.

Ik ben gek op uilen, dus die ging ik als eerste een jasje geven.


Je kunt je uitleven met kleuren en 'patroontjes' die je zelf leuk vindt.


Je kunt ze een leuk plekje geven aan de muur, plakken op een kaart en versturen of aan een paastak hangen. Dan zou ik de achterkant met een papiertje afplakken 😉

Mocht je ze ook gaan maken, dan lijkt het me leuk om een foto ervan te zien!! Dat kan via Instagram @janetdevilee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten